Sunday, August 29, 2010

Suara hati masih menyatakan, ITU KAMU...

Ahlan Wassalam....

lama sgt x update blog ni.. rindu!
namun, masa sering kali cemburukan aku. masalah semakin bertimpa2, kadang2 aku buntu. tp, aku tetap tahu, biarlah, ada rahmat di sebalik semua itu...

menjenguk ke kalendar, sudah hampir 3 minggu umat islam berpuasa. Alhamdulillah, masih di beri kesempatan lagi. teringat pula zaman kolej dulu. berbuka dan bersahur bersama kawan2.. masak sama2, terawih sama2... terlalu rindu... namun, masa cepat berlalu, kami dah tinggalkan dunia kuliah itu dan sekarang masing2 merangkak ke alam pekerjaan...

***************************************************************************

Suara itu masih menyatakan ITU KAMU............

YAP, itu masih kamu...
tak mudah utk melupakan segala yang masih terpendam...
seringkali aku di katakan, tak menghargai kamu.....
di mana motifnya?
namun, aku hnya mampu berserah... buat apa aku terus menyatakan hal sebenar. sedangkan kamu menutup segala penglihatan, pendengaran..... aku tetap insan yang bersalah pada kamu....

hari ini, kita tak lagi berbual mesra... masing2 seolah membawa haluan sendiri... aku ke kiri, kamu ke kanan...
entah bila kan bertemu jalan damai....

yang pasti, Suara itu masih menyatakan, ITU KAMU..........

*******************************************************************************

Sehari lagi, kita kan menyambut hari kemerdekaan Malaysia yg ke 53 tahan...

SELAMAT HARI KEMERDEKAAN, MALAYSIA!!!!

dan harapan aku, agar aku tak kan lagi d beenggu kenangan lalu yg menyakitkan hati...
kenangan yg tak kan membawa aku ke mana2...

dan buat si dia, moga ada sinar kemerdekaan di hati kamu utk hubungan ini.....
merdekakan jiwa kamu yg penuh curiga, merdekakan hati kamu dari sebarang kesangsian, dan merdekakan hubungan ini utk satu hala tuju yang pasti....

*********************************************************************************

No comments:

Post a Comment