Sunday, August 8, 2010

Bermulalah sebuah perjalanan kehidupan....

Salam semua...

Lama betul x update blog ni. Kesibukan melanda aku sejak akhir2 ni. hehehe, x lah sibuk mcm perdana menteri weii..

Cerpen pun dah lama x update. walaupun, tak amai yg membaca cerpen aku, but aku mmg suka buat cerpen. Just mengisi masa lapang aku lah.



Usaha selama dua tahun setengah akhirnya berbaloi. Tanggal 3 Ogos 20010, aku di tauliahkan sebagai Graduan Diploma MMC ke 14. Alhamdulillah, aku panjat sepenuhnya kesyukuran buat yg Maha Pencipta atas nikmat kurniaan Nya. Terima Kasih buat Bonda serta Ayahanda tercinta atas sokongan serta dorongan, doa kalian. Tanpa Ma dan ayah, aku tak kan wujud di muka Bumi Tuhan ini. Ampunkan segala salah silap aku, serta redhailah perjalanan anakmu ini...Amin...



Kegembiraan itu, aku kongsi bersama kawan2 aku yang lain. Tahniah buat budak2 Batch 7 intake Julai 2007 (Wani, Susi, K.emy, Yati, Tini,Janah, Tea, Mijie, Amin, Juan, Alias, Pojie, Nawa, Alif dll....)
Tak lupa buat budak2 Batch 6 dan Batch 8 yang konvo bersama...

Keesokan harinya, bermulalah sebuah perjalanan aku d bumi yang aku rasa asing ni. Kuala Lumpur!!! Aku tertanya2, apelah yg org suka sgt dtg Kuala Lumpur ni?? kenapa aku langsung x suka dtg Kuala Lumpur? dan rasa susah sgt nk hidup di Kuala Lumpur?? Allaualam...

Anyway, aku akan teruskan perjalanan ini. Kuatkan semangat kerana ini baru permulaan aku. Mula bekerja di TMPoint Kelana Jaya....

So, buat sesiapa yg menjenguk blog ini, Thanks a lot... Sudi2 kanlah membaca cerpen aku yang tak seberapa ini... Terima Kasih atas sokongan itu...

No comments:

Post a Comment