Friday, July 16, 2010

Ingatan, masih sama seperti dulu.......~~~


Haluuu, Assalamualaikum....

Uhuuu, lama betul tak update blog ni... Kesibukan menghalang segalanya... Tapi, hari minggu mcm ni, aku cuba sedaya yg mampu, update segala yg dah ttinggal...

Anyway, 5 Julai dah pun berlalu. Itu tarikh temuduga aku dgn kerajaan. So, excited lah sikit. Semuanya, Alhamdulillah bjalan dgn lancar...

6 Julai, aku dah melapor diri, bpraktikum d Pejabat Pelajaran Daerah Jeli. Hari ni, dah genap seminggu aku di sana... Semuanya, biasa2 saja... Dan, biasalah kalau budak2 praktikal ni d buli sikit...Eheeee...


**********************************************

Segalanya, aku tempuh dgn hati yang terbuka. Sepertimana, fitnah serta tuduhan yg aku dapat. Anyway, thanks buat si dia... Pengalaman bersama si dia, membuatkan aku befikir panjang...

Aduh, sakitnya seperti gigitan sang semut. Lepas sapu ubat, hilanglah sakitnya. Tapi, kesan parutnya agak lama utk sembuh... Biarlah begitu..

Ingatan itu, masih sama seperti dulu. Rasanya, baru semalam aku dan si dia mengayuh beskal bersama... Main pusing2 payung, bercerita tentang ombak dan pantai... Segalanya terlalu indah....

Ajal, maut, jodoh dan pertemuan segalanya d Tangan Tuhan... Kita hanya mampu merancang... Kerana terlalu indah, biarlah aku buang jauh *kunci* hati ni... Biar tiada sesiapa lagi selepas si dia... (Cewahhh, dtg dari lubuk hati aku tuh...)

Hadoiii......Past is Past......

*********************************

Okey2, ish...

Teringat pulak pd kengkawan aku kat PSDC... Kak Shu, Kak Tul, Tini, Azwani, Tea, Yati, Susi, Aida, Una, Fifi, Kak Diana, Kak Ema, Kak Aini....... dan budak lelaki yg buleh d hitung dgn jari, Yoo, Apih, n Fizie....HukHukHuk
(Weiii, bila nk main boling sesama lagi??...) Hadoiii....

Byk tul citer baru skrg, tapi sygnyer aku x dpt g tgk wayang dah... kat Kelate, mane ade panggung wayang kan?...
Hadoiii, terlepas sudaaa...

2 comments: