Saturday, November 27, 2010

Ku ke Udara Lagi, Bersamamu Kembali....

Assalamualaikum, salam sayang buat semua...

Elyziana rindu pada kawan-kawan semua... Hampir sebulan lebih, elyziana menyepikan diri. namun usaha utk pulihkan keadaan, punah....! Entah di mana silapnya kali ini. Tapi, elyziana tahu, apa jua kesudahannya, elyziana TETAP bersalah di pandangan mata dia...

Tuhan Maha Mengetahui segalanya, dan elyziana tetap bersandar pada Ketentuan Tuhan...

Menjenguk ke dasar hati, elyziana terkenang keindahan ketika bersama kawan2 sekolej. Terlalu byk suka dan duka, dikongsi bersama. Mahu saja aku kembali ke zaman itu, 3 tahun yang lepas...

Perjalanan aku, suatu ketika dulu, pernah terhenti. Namun, aku gagahi utk terus bangun. Ternyata, jatuh dan bangun itu sudah menjadi asam garam dunia. Seakan tidak adil, namun itu kenyataan yg harus diterima,...

Biarlah, Tuhan lebih mengerti apa yg terbaik utk hambanya. DIA tak kan menguji hambanya, melebihi kekuatan yg ada pada hambanya, aku percaya....!

Birpuj aku terus di asak masalah, aku REDHA. Biar dia mengerti, biar dia rasa, apa makna ketiadaan aku di sisinya... Jika dia boleh teruskan hiduo seperti biasa, menegertilah aku.. Kehadiran aku sudah tidak diperlukan lagi.. Biarlah begitu...

Maafkan lah ku tak bisa hidup tanpa kamu,
Mengertilah ku tak bisa terus tanpa kamu,
Bagaimana ku nanti,
Bila tiada mengganti,
Yang ku ada hanya kamu saja,

Aku, memang bersalah......


regards,
cik kalis rindu

1 comment: